Autor: 021, Politika/foto: Media centar Beograd

Novi Sad
10.03.2017.
11:31 > 09:34
V.d. direktora pokrajinskog Fonda za pružanje pomoći izbeglicama Branislav Švonja (50) uhapšen je sinoć, nakon što je policija za njim tragala nekoliko dana u okviru akcije "Pluton 2".

Komentari 117

  • Dare

    10.06.2018 12:59
    Dali je to taj isti koji osniva udruženja Srba poreklom iz Bosne i Hrvatske
  • Sa onih dalekih pros

    26.11.2017 07:15
    Dokle ste vi stigli?
    Dakle moje mislje je za ovaj tekst je frapirajuci. Nego komentari su veci uzitak gde su me pojedinci ostavili bez reci. Zamislite vi Novosadjani da ako mrzis nekoga da se istom merom vraca. Da li verujete u to? Los odnos stvorio je probleme. Nedam ono sto je moje. Jel to? Pa niko vama ne otima. Ali se tako osecate. Zalosno. Volela bih da znam odakle se sve izgradilo i odakle su sebi posao nasli svi ti ljudi. Previse su jaki, borbeni i sposobni tu cinjenicu ne moze niko da pobije ljudi se ne stede. Nisam ni na jednoj strani ali zapitajte se ko gradi Novi Sad dok ste vi imali tako reci samo nesto malo dok se ni ulice nisu znale da su ulice. Spominjete neke davne godine... Setale su krave tu, stoku su ljudi drzali da da u tom lepom Novom Sadu. Sad sve neka gospoda sve im smeta. Sve su zaboravili.Toliko o Novosadjanima. Sede na klupama vrlo uctivi kulturni a tako kod njih vreme ne prolazi. Toliko od srbina-vojvodjanina koji ceo zivot zivi preko grane gde me ljudi ne mrze kao sto vojvodjani znaju mrzeti kako oni kazu dodjose!
  • Jovo

    15.03.2017 09:31
    Pero
    Nekad se novoizgrađeni blok zgrada na kraju novog naselja oko ulice Mileve Marić zbog tamošnjih doseljenika zvao :"OKLEN SITI?" ,a sad se tako zove nova detelinara,gde se još uvek neki pojedinci u zgradama izuvaju ispred vrata u hodniku.
  • Gari

    15.03.2017 08:11
    @Vojvosadjan
    Evo probaću ja da ti dam odgovor umesto onog,kome si se obratio,jer vidim da izbegava da ti odgovori.Pa Čedo je odande,odakle su i svi JOVO,NEĐO,PERO,ĐOKO,...OOO !!!
  • Vojvosadjan

    14.03.2017 12:14
    @blok rok
    Da da isto kao Torbica.. moja i proslost mojih predaka na ovim prostorima (koja datira unazad 130 godina) je lako proverljiva kategorija prijatelju, sto za tebe ne bih rekao. Ako ti je ˝starovojvodjanstvo˝ jedini kvalitet mizeran si mali covece, duboko nesrecan i kivan na ljude oko sebe, cim neko ne mrzi ˝dodjose˝ odma je Torbica jel? Jadan si. Nego slaninar reci mi odakle je Cedo Maras??? Ne ostavi me uskracenog za odgovor! Hvala.
  • blok rok

    14.03.2017 06:27
    vojvosadjanine, ti si kao Torbica... "pravi stari novosadjanin" !!!
  • Vojvosadjan

    14.03.2017 02:02
    Usput sad vidim kakvi se ovde poznavaoci Vojvodine i Novog Sada javljaju, ovaj diletant sto na dva mesta pise Dundjeski umesto Dundjerski.. sinovac nisu bili burekdzije čokalije (mozda u njihovoj tadasnjoj proslosti, ali se time nisam "bavio". Isto kao kad bi se sad bavio prosloscu olosa zvanog Matijevic, Kostic, Miskovic...), ti pricas o cestitosti tih istih izrabljivaca raje? Cirkus! Ma nema ovde vas pravih Vojvodjana ni 0.02. Nabedjeno 2., 3. koleno "Novosadjana" sto je bilo na gradskom stadionu i sanja kako mu je askurdjel na platnu Paje Jovanovica! Show!

    @slaninar
    Vidim da je no pizza vec samo desankica... jbg.
  • Vojvosadjan

    14.03.2017 01:36
    @slaninar
    Ja vredjam Vojvodjane? Toliko si glup da ovo pocinje da boli! Ako cemo da proveravamo dnk i tapije koje obojica imamo i (sto za tebe sumnjam, sem naravno eventualno garaze ili kuce u lupam Pavla Simica koje ste volsebno dobili pre tipa 60g. pa mi ovde glumis slaninara skolovanog na tribini a od istog tog sljama ) ostala sranja.. reĆ' ću ti samo jedno slepce.. raspitaj se samo malo o Jovanovima i Siminima volusino. Kad su moji Podbarom odali niste znali sta je ulica cobane! Usput onako, reci mi slepce odakle je Cedo Maras golman sampionske Vojvodine iz 88/89? Veze sa zivotom nemas naravno jer si glup ko k...
  • Slaninar

    13.03.2017 18:41
    No pizza only slaninica
    Vojvosadjan@ po starom oprobanom dodjoskom obicaju vredjas nas Vojvodjane.
    Zbog toga ste valjda i najureni iz zaVcaja?
  • Stanko elektricar

    13.03.2017 18:03
    Hahaha
    Ta familija Svonja umislila fa su veliki kao Dundjeski. Dundjeski su stvarali radom, a Svonje LOPOVLUKOM i PREVAROM.
  • Podbarac Original

    13.03.2017 17:02
    Taj je pravi
    Svoinja je najreprezentativniji dodjoski primerak u Vojvodini,slika i prilika svih dodjosa i njihov idol,svi bi hteli da budu kao on.Ne znam zasto ga njegovi zemljaci sada kritikuju kada su ga podrzavali sve ove godine,on je u Novom Sadu od 1988.godine,vasa dika,slika i prilika.
  • *-*

    13.03.2017 15:49
    :/
    Ju, ju, ju, ju, sta uradiste, ovde ima da se cita, lelelele, ha ha ha ha!
    Zapaliste ih ko hepo kocke.

    Pozdrav od bivse Zagrabcanke, sa sad Novosadjanke.
  • Vojvosadjan

    13.03.2017 15:03
    @slaninar
    I sta sad tebi normalna osoba da odgovori na komentar u kojem nema ni trunke zdravog razuma (narodski receno pameti) a o totalnom odsustvu mogucnosti razumevanja proste recenice sa tvoje strane da ni ne pricam?! Sem da se covek spusti na tvoj nivo i odgovori na isti takav nacin, slaninu u ruke i sapunjaj prika.
  • slaninar

    13.03.2017 14:35
    Crna Hronika
    vojvosadjan@
    savršeno mesto si našao da se staviš na stranu poštenih ljudi sa tih prostora. Evo puna ih je rubrika hahaha.......
  • medjed ili bukva

    13.03.2017 14:16
    nemoguće je biti ispaljen od krdunašice :-)
  • Novosadjanin

    13.03.2017 14:14
    ravnica u srcu
    @@@@@@
    i gde se tu spominje razglednica? I u čemu je problem što kada putujem, odlazim u inostranstvo preko aerodroma u Budimpešti a ne preko Surčina?!
    P.S. živim u NS, rodjen sam ovde pre 60g, a nekoliko godina sam proveo radeći kao predstavnik jedne turističke agencije U Regent Street-u, A Kensington, u kom sam za to vreme živeo mogu pronaći žmureći, ne treba mo Google za razliku od tebe pošto to uopšte nije naziv ulice, već deo grada.
  • NS

    13.03.2017 13:56
    ukinuti RESTITUCIJU...
    Jer su se SVI OBOGATILI NA RAĆUN NARODA i uz POMOĆ RATOVA...tobož PATRIOTE !?
  • Gari

    13.03.2017 13:52
    Gardru
    Kao prvo,evo ja se uključujem u ovu prepisku o NS,jer moji su ovde baš,baš starosedeoci,znači vekovima su ovde i ja sam ovde rođen i moja deca,itd...e sad,na grbavici je ranijih godina,znači pre 30 i više godina bila gomila cigana,u Puškinovoj ih je bilo mislim najviše.Stara kafana London,koja se ovde spominje je bila obična rupčaga,ne toliko po enterijeru,koliko po gostima,koji su tu obitavali.Nije bilo dana,a da nije milicija morala da dolazi i da reguliše"stanje "u lokalu.
    Evo jedan predlog,pošto zadnjih 27 godina,u NS je sve više i više kriminala u svim oblicima,a ljudi su sve gori i gori,jer mora se priznati da ja mesecima ne mogu da sretnem novosađana,rođenih ovde,nema nas,izumrli smo kao dinosaurusi.Garantujem da smo postali manjina.Neka se lepo svi,koji su došli u NS od 1990 god.pa na ovamo vrate odakle su došli i garantujem da više neće biti nikakvih problema u gradu.Za šta god ste se uhvatili,to ste upropastili.Svaka čast izuzecima,koji su se uspešno akumulirali u ovu sredinu,ali njih je toliko malo,da je to zanemarljivo.Koliko sam ranije voleo svoj NS ,sad mi je muka od njega.Zgadili su mi ga svi ti ,koji su došli ovde i doneli sa sobom svoje plemensko vaspitanje(nevaspitanje).Zamislite kako bi bilo kada bih ja došao kod vas u kuću i počeo da se ponašam kao kod sebe u kući?Pa ,ne bi vam prijalo,iako ja znam da se ponašam,za razliku od onih ,koji su još uvek na nivou kremanjonaca,a takvih je sad pun grad i zato nam je sad svima tako.Ma vraćajte se na svoje njive!!!
  • Vojvosadjan

    13.03.2017 13:05
    @Novosadjanin
    U nedostatku argumenata i elementarne inteligencije jedino sto ti preostaje je da mi imputiras kojekakve budalastine tipa kako sam neki brdski Vojvodjan, kao onaj nesretnik sto me prozvao kako sam cetnik. Sa brdom (citaj planinom) imam u toliko veze sto idem redovno na skijanje. O poreklu (tj koliko su moju dugo na prostoru Vojvodine) bez veze mi da pisem, duze od tvojih VRLO VEROVATNO, a sve i da nisu ne bih se za to hvatao kao za garant ˝ljudskosti˝ sto i sam dokazujes svojim stavovima. Za komentar vezan za razglednicu se izvinjavam i priznajem, prevideo sam nesto tj napravio gresku sto te svakako opet ne kvalifikuje za coveka i tipa koji nema fasisticki stav. S Grbavicom nemam nikakve veze sem sto je deo mog grada, narocito ne sa sarajevskom. Sa Sarajevom imam veze toliko sto imam tamo dva dobra prijatelja i jednu prijateljicu koje jako volim i odem svaki put kad me put navede i obaveze dozvole. Iza toga stojim da London video nisi (onaj pravi) jer da jesi u suprotnom ne bi imao takve predrasude prema ljudima koji su kulturoloski (i na svaki drugi nacin) mnogo slicniji tebi nego Hindus tipu iz Ist Enda sa ˝cockney˝-em. Uzivaj.

    @slaninar
    Da jako cudan, igra reci sastavljena od pojmova Vojvodina i Novi Sad sa sve nepravilnom a tako cesto koriscenom imenicom Novosadjan. To sto si pavglu i ne kapiras sta znaci moj nick nije frka, naprotiv. Ali sto ne kontas da sam stao u stranu postenih ljudi sa tih prostora i sto osudjujem ovog olosa je vec problem.
  • @@@@

    13.03.2017 12:17
    !
    Novosadjanin
    12.03.2017 • 22:52
    kensington high street SW5
    @@@@ "prepoštena" kordunašice, ne prelazim Beški most, gravitiram isključivo prema graničnom prelazu Horgoš kada odlazim u inostranstvo. prema tvojoj "rači" ni glavu ne okrećem za taj kordun sam čuo, ali nemam pojma šta je to i gde je to initi želim da znam kao što ne poznajem niti želim, nijednu kordunašicu !

    Smesan ko cirkus! :-D :-D :-D Ulepsao si mi dan, kapa dole. :-D

    p.s.na Google si nasao ime ulice ;-) svidja mi se ;-)
  • slaninar

    13.03.2017 11:40
    vovjosadjnanin@ (čudan nick) zdušno brani lik i delo ovog kome trešte gusle iz džipa, ....valjda mu je "zemo" ?!?!
  • Novosadjanin je u NS

    13.03.2017 10:48
    a radio ranijih god u UK
    @Vojvosadjanine (brdski) hajde napravi ti copy-paste gde je Novosadjanin@ napisao da će poslati razglenicu iz Londona i da neće da kaže gde se nalazi?!? Sa vidimo tvoju "doslednost";

    "i si London video kao sto sam ja video Kuala Lumpur iako sam bio u tom delu Azije. Necu ulaziti u polemiku s tobom ali cu navesti samo jednu tvoju "doslednost", u jednom od prethodnih komentara si naveo kako ne zelis da kazes gde se nalazis pa si potom tri recenice posle rekao kako ces mu poslati razglednicu iz Londona?! Mislis iz bivse kafane London na uglu nekadasnje Gogoljeve i Avgusta Cesarca? Dzaba, ne secas se kako je nekad izgledala Grbavica. Toliko si plitak i povrsan, o glupostima koje si napisao da ne pricam."

    P.S. Sećam se kako je nekada izgledala GrbaVca, dok je vi niste počeli "preuredjivati", valjda vas naziv podseća na sarajevo pa vam poslatala mila i draga?!
  • Blajv

    13.03.2017 10:34
    @@@@

    'P.S. mora da si ispaljen od neke Kordusaci, kad sa toliko gneva govoris ;-)'

    Je'l se tako zove ono što se desilo Dikapriju u Povratniku? Kad se nađeš u šumi ili u Laze Telečkog, pa te neka Kordunašica napadne, pravi se mrtav, to ti je jedina nada!
  • NS49

    13.03.2017 10:25
    Izgleda da ga još nisu pustili, pitam jednog koji je sa njim sarađivao ali mi tek sad kaže da mu je Švonjavi ostao dužan 8000 eura. Ume taj, svaka mu čast. Dobro sam mu kazao baš kad je došao u Novi Sad da će on nas Vojvođane opelješiti. I treba kad smo tako mlitavi kao najlon kese.
  • Vuk Karadžić

    13.03.2017 02:41
    Korudnaši=Kradunaši
  • Dekins

    13.03.2017 00:38
    Magla
    Vreme je da se uvede "štrik" i počne kačiti ovo prljavog "veša" nebili se malo provetrilo...
  • Laloški Waltz

    12.03.2017 23:41
    @@@@@
    "ne stavljaj u usta prepoštene kordunaše...." ?!?! Pa zar su samo nepošteni jestivi ?!
  • Vojvosadjan

    12.03.2017 23:12
    @bob rock
    A sad malo da stanem i u odbranu mojih dobrih Vojvodjana, e ovako braso moj.. znam ja koliko je njih izginulo u Jadovnu, Jasenovcu, Pribilovicima (koje nisi naveo!!!) I u Lickom Petrovom Selu.. kao i svim selima po Licu, Baniji, Kordunu.. Meris zrtve i ljude jel? Znaci ovde se ginulo od vruceg dzema tako kazes? E pa sad cu ja tebi da kazem nesto odnosno pitam. Kad bi ti njih 11 od najblize familije iste te '42 bilo ubijeno "vrucim/vrelim dzemom" jel bi "merio" Jasenovac i novosadsku raciju? Znam da si uzeo nick po liku iz Alan Forda ali ne sramoti slavnog muzickog producenta, tvorca najboljih albuma rock muzike!
  • komšija

    12.03.2017 23:00
    Rolling Stones
    Ne promećujem nešto da "stonesi " komentarima napadaju svog nekog "komesara" za izbeglice koji je proneverio neke pare, več napadaju novosadjanina?!
  • Vojvosadjan

    12.03.2017 22:54
    @Novosadjan
    Ti si London video kao sto sam ja video Kuala Lumpur iako sam bio u tom delu Azije. Necu ulaziti u polemiku s tobom ali cu navesti samo jednu tvoju "doslednost", u jednom od prethodnih komentara si naveo kako ne zelis da kazes gde se nalazis pa si potom tri recenice posle rekao kako ces mu poslati razglednicu iz Londona?! Mislis iz bivse kafane London na uglu nekadasnje Gogoljeve i Avgusta Cesarca? Dzaba, ne secas se kako je nekad izgledala Grbavica. Toliko si plitak i povrsan, o glupostima koje si napisao da ne pricam.
  • Novosadjanin

    12.03.2017 22:52
    kensington high street SW5
    @@@@ "prepoštena" kordunašice, ne prelazim Beški most, gravitiram isključivo prema graničnom prelazu Horgoš kada odlazim u inostranstvo. prema tvojoj "rači" ni glavu ne okrećem za taj kordun sam čuo, ali nemam pojma šta je to i gde je to initi želim da znam kao što ne poznajem niti želim, nijednu kordunašicu !
  • BobRock

    12.03.2017 21:54
    Poznat lik
    A šta se čudite svi?! Pa za njega se zna već 20god. Muljara, lopov i probisvet. Pao jer mu je prevara neodbranjiva malo će da leži i da plati tal vlasti i eto njega opet medju svojim novosadjanima (starim). Msm svaki put bacimo priču na te bzvz priče o dodjošima i starosedeocima, o poštovanjima običaja, seljačka posla. Ovo nisu više varošice sa musavim seljacima i prevarantima trgovcima sa kraja XIX veka ili neokrnjeni gradići iz 44 dok su BG i pasivni krajevi bili paljeni i klani ovde si mogao jedino od vrelog džema da stradaš. U raciji 42 je stradalo ljudi koliko u crkvi u Glini ili upola manje nego Jadovno ili bombardovanje BG 43. Ovde je svako došao odnekuda pa makar to bilo i pre 500god a takvih nema više od par hiljada. Socijalni autizam, jbt valjda je bogatstvo šarolikost od likota do djarmi i sve izmedju a ne da je problem taj miks.
  • @@@@

    12.03.2017 21:53
    !
    @Novosadjanine-ne stavljaj u ta usta, POSTENE Kordunasice i Kordunase!
    Nisi ti video L od Lodnona. Mozda si presao Beski most, misleci da je to neki granicni prelaz.



    P.S. mora da si ispaljen od neke Kordusaci, kad sa toliko gneva govoris ;-)
  • Limanac

    12.03.2017 21:31
    glasačka mašinerija
    Ne zaboravite podatak da od tih 50-tak hiljada pridošlih novoupisanih gradjana sa pravom glasa 99% svojih glasova usmerava patriJotski opredeljenim kandidatima čime su defininitvno pretumbali političku situaciju na nivou gradske vlasti.
  • Lala

    12.03.2017 21:21
    dokle više
    Pa kako jemoguće da 20 godina od rata postoje izbJeglice ?! Pa u tom slučaju komotno mogu i "saputnici" Arsenija Čarnojevića da osnuju udruženjei da traže pomoć i skupljaju pare?
  • Novosadjanin

    12.03.2017 20:23
    One silne hiljade što ste nabrojali grmečlija, kordunaša, i raznih krajinaša valjda ne bi ni odlazili iz svojih zavičaja da je to nešto što je bilo valjalo i vredelo opstanka?! Da ja sam proveo u Londonu neko vreme, ali nisam pokušavao da im menjam mentalitet i običaje, za razliku od većine novopridošlih koji "upodobljavaju" Novi Sad.
    Petre PP, rezultat te dijagnoze je NEGATIVAN. Provereno. Želim ti dobro zdravlje i duuug život koji provodiš u mom gradu, kad si već izgubio svoj, pretpostavljam zbog toga što si slične negativne želje i poruke imao i prema nekadašnjim "susjedima kaošto imaš prema sadašnjim komšijama.
  • Sveta

    12.03.2017 18:24
    Takvi su stvarali izbeglice
    Takvi su devedesetih stvarali kolone izbeglica pa se na njihovoj nesreći bogatili. Iz Hrvatske je slao izbeglice u Srbiji ih dočekivao. Izimao je novce i od izbeglica a i iz Komesarijata. Zato izbeglice ni dandanas 25.godina, ne mogu da se skrase u nekom stanu već plaču po nekim barakama. Vredelo bi da neka nezavisna komisija ispita poslovanje Komesarijata za izbeglice od 1990. do danas.
  • novosadjan

    12.03.2017 16:06
    doly
    Zamisli koji je to lik,muvao i petljao sa tel.imenicima,usb valjao fimama,a vrhunac je kad je hteo da bude gradonacelnik Novog Sada.Auu,kako su ljudi ambiciozni,a mene sramota sto kasnim sa uplatama za Informatiku...
  • Lala

    12.03.2017 15:52
    teo
    Pa ljudi moji on je pametan,vredan,sposoban covek,dosao u Novi Sad sa najlon kesom,vredno,posteno radio i uspeo sve to da stekne postenim radom.Koje nama lenjima,glupavim i nesposobnima kriv?Pravi covek za kombinat,ali nema veze ja sam posteni stolar i mirno spavam,a i obraz mi je cist.
  • Pera

    12.03.2017 09:22
    Kad razmislim
    Cini mi se da je ovaj radio sa SNS na proslim izborima
  • NS49

    12.03.2017 08:56
    Zar ga još nisu pustili?
  • Sale NS

    12.03.2017 08:33
    T oje lik ...
    ... koji je izabrao da brani svoj rodni kraj odavde, kradući, preteći i otimati ! Nimalo se nije uzrujao kad su mu porušili bespravni objekat na Bulevaru Kralja Petra jer je razradio prevaru sa poslovnimimenikom i imao je para kao pleve. Ko se sća izbora od pre jedno deset godina, ovaj lik se drznuo i kandidovao se za gradonačelnika !!!???
  • Pajo PatriJota

    11.03.2017 22:58
    f12
    Sto i nisi ostao u tom Obrovcu vec nama dosao da krades.
  • PetarPP

    11.03.2017 22:55
    @Novosadjanin
    Postoji dijagnoza za to što ti imaš, svrati kod lekara inače će i tih još par preostalih godina života proći u mržnji.
  • babaroga

    11.03.2017 22:31
    /
    Kakvo prezime takav lik,takvo delo.
  • *-*

    11.03.2017 21:55
    !
    ?
    11.03.2017 • 18:14
    @Novosadjanin
    Imate 60 godina i kako kažete proputovali svijet,a što se nečemu ne naučiste u tom svijetu :kulturi,toleranciji,demokratiji.
    Pa samu Britaniju čine doseljenici više od polovine.To biste trebali znati a ne vređati bilo koga .


    Bravo, bravo, bravo!

    Potpisujem svaku rec, koju ste napisali.

    Lep pozdrav od jedne Novosadjanake
  • ?

    11.03.2017 18:14
    @Novosadjanin
    Imate 60 godina i kako kažete proputovali svijet,a što se nečemu ne naučiste u tom svijetu :kulturi,toleranciji,demokratiji.
    Pa samu Britaniju čine doseljenici više od polovine.To biste trebali znati a ne vređati bilo koga .
  • Veteran

    11.03.2017 17:51
    Novosadjanine
    Из те Крајине,је Никола Тесла,са тог Грмеча је Бранко Ћопић..из тих крајева је Милутин Миланковић,Кустурица,Бодирога,Даниловић,браћа Грбић,Шантић,Дучић,....хиљаде људи је из тих Крајина,Грмеча,преко Дрине и Дунава,и нису никакви дивљаци и криминалци,као овај Швоња,а и ти ниси изгледа ништа бољи кад вређаш стотине хиљада људи који су дошли.из ових или оних разлога..
  • I ja sam

    11.03.2017 17:48
    Došla
    Čitam komentare i stavljam pečat potvrde na moje gledanje, na nas - SRPSKI narod. Kako da nas drugi hoće i vole kad se mi JEDAN NAROD, sami između sebe ne podnosimo?
    Postoje dve vrste ljudi i zato će i brat na brata ako treba.
    TUGA.
  • Novosadjanin

    11.03.2017 16:47
    Petr PP@ ovo je tvoja citirana rečenica:
    "Čuj njega pametnog, krivi dolazak ljudi za svoj nesrećan život. Šta se neće ovde sve pročitati."
    Petre, moj život nije ni najmanje nesrećan, obišao sam ceo svet, bio na bukvalno svakom kontinentu, živeo u Londonu više godina, ali nikada, bukvalno nikada za svojih 60 godina nisam kročio u neke "krajine", "romanije" "grmeče" i slične destinacije (niti ću)...., ipak, u pravu si da bi i ti a naročito ja, bili mnogo srećniji da nikada niste dolazili ovde.
  • Pićuka

    11.03.2017 14:08
    Kakav li je tek onaj koji ga je postavio za direktora. Ja mislim da je trenutno na vlasti najveća organizovana kriminalna grupa u istoriji Srbije.
  • Mile

    11.03.2017 09:30
    Strašno
    Otkud on na tako važnoj funkciji_..STRAŠNO.
  • PetarPP

    11.03.2017 09:16
    @Novosadjanin
    "...Nekako sa tim istim čudnim ljudima je stizalo i oružje sa ratišta, a sa oružjem idu obračuni, ubistva i nevolje, Sa tim je došla i droga.... i eto, tako se naš Novi Sad pretvorio i najobičniju kasabu."

    Čuj njega pametnog, krivi dolazak ljudi za svoj nesrećan život. Šta se neće ovde sve pročitati.
  • PetarPP

    11.03.2017 09:11
    @Nervirach 10.03.2017 • 20:08
    "Petar PP, mi ne mrzimo nikog. Vi mrzite nas. Sto ste olazili u sredinu koja nije po vasoj meri?"

    Nadam se da se šališ. U suprotnom deluje kao da ti je inteligencija na nivou čimpanze.
  • NS

    11.03.2017 07:05
    Skonite ovu njegovu sliku da ne gledam gada. Napao me je bez razloga a da sam se branio mogao sam na robiju. On bi se pomoću njegovih veza sigurno izvukao kao što će verovatno i sada. Možda ga danas i puste. Ne sme njemu niko ništa osim nekog zabludelog policijskog inspektora koji ga je pritvorio na 48h.
  • Kozojebi

    11.03.2017 03:30
    Najbolje je da se ovi vrate odakle su došli, pa nek probaju tamo da ovako kradu.Pa da vidiš kako bi prošli.A ovde osetili mršu, obezobrazili i rasprdeli i grabe i šakom i kapom jer vide da mogu da kradu bez posledica samo uz knjižicu biblioteke.
  • veternik

    11.03.2017 01:20
    a ko je ovog kriminalaca postavio na tako vaznu funkciju
    koje on to kvalifikacije ima za mesto direktora
    koji fakultet je zavrsio i gdje
    dosao je u novi sad u slapama a sto su slape znamo mi njegovi zemljaci
    treba da bude u zatvoru ali treba da odgovaraju i oni koji su ovog visokoobrazobanog lika postavili na funkciju u pokrajinskoj vladi
  • Zoran

    10.03.2017 23:27
    Ko je tako Glup?
    Pa ko može biti tako glup da uzme i potpiše za podatke o pravnim licima kada te podatke ima i na APR-u i to ažurirane i sa pretragom po raznim kriterijumima, naravno besplatno. Netreba nikakav USB.
  • *-*

    10.03.2017 21:57
    !
    Bumerang
    10.03.2017 • 15:01
    @ *-*
    Baš "lepe" želje imate za svoje sugrađane. Nije ni čudo što vas gađa bumerang tako često i tako jako. I to baš u gloOovu... Niti ste za Novi Sad, niti je on za vas...


    A Vi kanda ste se prepoznali i uplasili, aaaaa? Izvalacite reci iz konteksta? Zasto? Da se vratite u osnovnu? I da ponovo procitate moj komentar? Mozda bi trebali od Vas traziti izdavanje licnih dokumenata? I Vama licno da uplatim placanje poreza? Znam, ne bi bilo lose, ali nece moci!


    p.s. u Zagrebu se ne kaze glova, ;-) ne znam gde ste to culi od koga, :D
  • NNSS

    10.03.2017 21:52
    Ne mislim na Janka Veselinovića, pisca, već na onog što je "radio" sa ibeglicama, dogurao i do nekog direktora, člana IV-a sve radio za svoj kraj iz kog je pobegao i naravno, za sebe. A šta drugo reći? Nijedan kandidat za predsednika Srbije nije iz Srbije! Svi su iz Bosne! A i Janković je iz Loznice, a i to je na granici!
  • Nervirach

    10.03.2017 20:08
    Petar PP, mi ne mrzimo nikog. Vi mrzite nas. Sto ste olazili u sredinu koja nije po vasoj meri? Dosli ste zbog Novog Sada kakav je bio a ne ovo sranje koje ste napravili.
  • Novosadjanin

    10.03.2017 19:47
    Petre PP@ Da si živeo u Novom Sadu pre tih vaših nesrećnih ratova, koje ste zakuvavali sa sospstvenim komšijama takodje vrele krvi, sećao bi se da je ovo bio jedan miran i uredjen grad u kom se znao redi u kom su se poštovali običaji. Od pozorišne do npr saobraćajne kulture. Za vreme i posle tih vaših ratova počeli su se pojavljivati neki ljudi čudnih naglasaka i čudnih običaja, u maskirnim uniformama, ...sve više njih. Nisu se prilagodjavali, nego su počeli da N.Sad prilagodjavaju sebi. Nije im valjala, voda, vazduh im je bio grozan a i ljudi im nisu odgovarali, ćinilo im se da smo "izdajnici" jer smo se protivili ratovima?! Nekako sa tim istim čudnim ljudima je stizalo i oružje sa ratišta, a sa oružjem idu obračuni, ubistva i nevolje, Sa tim je došla i droga.... i eto, tako se naš Novi Sad pretvorio i najobičniju kasabu.
  • Schamlov

    10.03.2017 19:21
    privrednik godine
    Privrednik godine,proglasen na kopaoniku,proglasio ga isti onaj ciji je kopaonik,sve secikese i unistitelji Srbije,ima jos njih iz Hrvatske,i Srpski kralj mesa kako sebe naziva,pa gospodin sto eksploatise Dunav vadi pesak i sljunak,sve jadne izbeglice,u Ameriku nam ode Tempo holding,sada cemo se naplacati,kao sto smo platiliza tamo nekog Kovacevica koji nam se svima smejao u lice,Srbija kazneno popravna drzava,ispopravljali smo sve privrednike i gurnili im pare u ruke nisu oni krivi .........ko je kriv sto ima Svonja,Bokana,Matijevica,Miskovica,Kostica,Bajatovica...........puno,puno za tako malu i siromasnu Srbiju pitam se samo dokle cemo to trpeti.
  • PetarPP

    10.03.2017 18:57
    Novosađani, da li vi stvarno toliko iz dna duše mrzite sve nazovi došljake ili to samo ova dva bota što tu paradiraju u vaše ime tako to plasiraju?
    Mislim koji to mozak može da poveže nekog kriminalca odnosno njegovo prezime sa ostalim prezimenima odnosno svim ljudima koji su stigli u Novi Sad u zadnjih 20-30 godina?!
    Objasnite mi, prosvetlite me, molim vas.
  • Миленко

    10.03.2017 18:18
    Шапоња
    Шапоња, Швоња, Мали, Кокеза, Вазура... све србин до србина пљачка државу Србију
  • SNS

    10.03.2017 17:55
    stari član
    Podržavam hapšenje ovakvih likova i treba pod hitno doneti zakon o proveri imovine od 1990 god. na ovamo i sve oduzeti i procesuirati sve one,koji su se bogatili i bahatili dok su se pošteni ljudi mučili i na ratišti i ovde u Srbiji. Pa vidite vi da je narod toliko osiromašio,da se ljudi ubijaju zbog nemaštine,a lopove to ne dotiče,nego im pred očima izigravaju neke biznismene.Ma nema ništa od ove države dok god su ovakvi lopovi na slobodi. Svi znaju ko se kako obogatio i niko nije odgovoran.Nema nam spasa. I ovog će da puste,a robijaće neki jadnik,koji je ukrao kilogram čvaraka da bi preživeo. Žao mi je što Tito nije živ.
  • hm?

    10.03.2017 17:43
    Novosadski biznismen, poreklom iz Hrvatske...... Koliko je toga receno u ovoj recenici.....
  • opa

    10.03.2017 17:42
    cupa
    U NS jedino novosađani loše žive !!!
  • NNSS

    10.03.2017 17:31
    Svi sve znamo! A kada na red dolazi Janko Veselinović?
  • Dusica

    10.03.2017 17:10
    Auuuuu
    Ostario...
  • Robija

    10.03.2017 16:47
    Kada neko pokrade budžet i državnu firmu pokrao je sve nas, jer ćemo mi svi pokriti taj manjak plaćajući uvećane poreze.
    Kada neko na prevaran način ošteti privatne firme i nanese im štetu, a možda i prouzrokuje stečaj ,pokrao je sve one porodice koje su te firme izdržavale kroz plate zaposlenih radnika.
    Taj nanosi više štete i unesrećuje više ljudi nego kada jedan razbojnik jednom upadne i opljačka jednu prodavnicu ili banku,
    Ovakvim uspešnim privrednicima trebalo bi izricati mnogo veće zatvorske kazne i oduzimati kompletnu imovinu CELOJ PORODICI USPEŠNOG, jer je cela poriodica živela i koristila pokradeni novac za kupovinu imovine i po tome su saučesnici.
  • Đura

    10.03.2017 16:19
    Pošten neki svet ove Švonje,Šaponje,Bokani...svaka im čast
  • Olivera

    10.03.2017 16:12
    stari prevarant
    Eto dokaza da nicija nije gorela do zore , secam ga se jos kada je stigao iz Hrvatske , radila sam kratko za njega imao je tada ,,Izdavacku kucu ,, prodavao je isto na prevaru firmama telefonske imenike i kanc. materijal ali je poturao blanko zakljucnice kad firma potpise on je upisivao br komada sto firme nisu narucivale , gde god sam usla u bilo koju tadasnju firmu kad cuju za njega svi se sablazne bilo mi je neprijatno . Naravno da imenici nikada nisu bili isporuceni ali je novac morao da legne na njegov racun pod pretnjom tuzbe ako se ne itmiri na vreme od porucivanja.
  • Mile

    10.03.2017 16:01
    Objavite KO ga je predlozio i postavio zs direktora? KO???
  • AA

    10.03.2017 15:52
    aps od 24h
    Molim vas, nemojte ih hapsiti, nemamo mi toliko para za ta kasnija silna obeštećenja.
  • NS

    10.03.2017 15:51
    Džaba se nadate...
    Vidim spominju mnogi Bok.. i raduju se jer je on među sledećima... NIJE! Dogovorio se i već skupla glasove za SNS sa ostalim perjanicama 3D-a.... Džaba čovek sposoban...
  • Budisavcanin

    10.03.2017 15:34
    To ono govedo sto sa bokanom dolazi u Budisavu za izbore i dele po crvenu???
  • Boki

    10.03.2017 15:32
    Gondola ostala bez musterije,ali eto njega uskoro..Muuuuuuuuuu
  • Bumerang

    10.03.2017 15:01
    @ *-*
    Baš "lepe" želje imate za svoje sugrađane. Nije ni čudo što vas gađa bumerang tako često i tako jako. I to baš u gloOovu... Niti ste za Novi Sad, niti je on za vas...
  • VladaN

    10.03.2017 14:52
    Bilo bi lepo...
    ...kada bi i drugi sa istim geografskim poreklom, a već su oprobali zatvorsku ćeliju, a isto tako su uvaženi biznismeni,neimari, proizvođači... krenuli putem ovoga.
  • Luka

    10.03.2017 14:16
    Zaledje
    Vlaška posla.
  • NS

    10.03.2017 14:12
    Ma daaaaj
    Trazili ga dva dana? Kao da je u zemlju propao... Juce sam ga video u kolima preko puta Dnevnika na Bulevaru, lako se nadje... Cuj dva dana
  • Komentar

    10.03.2017 14:09
    Ovi sa tim prezimenom odkad su došli u N.Sad tokom 90-ih, prave probleme
  • APV

    10.03.2017 14:08
    apv
    @NS49
    Kako se nije uvukao u SNS kad je od skoro u pokrajini na poziciji pokrajinskog fonda za izbeglice!!! Nije ga sigurno Pastor tu namestio!!! Nije zvanicno u SNS ali radi za njih prljave poslove, kao da je u SNS.
  • Sanja

    10.03.2017 14:07
    Bude li ovaj pušten da se brani sa slobode pre izbora, neću glasati za Vučića iako želim.
  • *-*

    10.03.2017 14:01
    Bravo
    za pojedine komentare koje pljuju po postenim izbeglicama, i koji su se kao dokotrljali u Srbiju. DA BOG DA SVI VI koji pljujete, isto tako dokotrlji sa jednom torbom, i poceli zivot od nicega i iz pocetka.
    Sram vas bilo, kroz jednog lopova gledate sve izbeglice. Kad ste toliko lajavi i jaki na komentarima, uradite nesto sa svojim bednim i praznim zivotima. POJEDINI izvadite ruke iz dzepova, na njivu idite da radite, ako nema drugog posla. Pojedini cekaju da im rodilje, babe, dede, da umru i da se docepaju nasledstva.

    A sad udrite minuse, "jako cu da se povredim i uvredim" ;) :D
  • trolololo

    10.03.2017 13:56
    tradicija
    svonje su jos u svojoj prapostojbini (citaj zaledje dalmacije) menjali preyimena jer su bili poznati kao bitange, lopovi, secikese i ostalo
  • Boke

    10.03.2017 13:55
    Izbori pa malo hapsite?:),Kad ce doci na red Bokan,Bozovic Radoman hajde da se i mi novosadjani malo oslobodimo lopurda.....da tu mislim i na sve skorojevice...
  • AleksandarVojvođanin

    10.03.2017 13:53
    Jedna reč!
    Hohštapler!
  • Koriolan

    10.03.2017 13:52
    Šta je ovo?
    "2013. godine uhapšen i osuđen zbog kupovine glasova u Odžacima"; "u Hrvatskoj 2010. biran za većnika u Zadarskoj županiji... na izborima 2013. u Hrvatskoj izabran za većnika u Obrovcu". Što bi rekli u njegovoj domovini, kako je u isto vreme "obnašao" funkcije za koje je preduslov stalno mesto boravka?! Eh, "nevoljnici", al' je vama dobro!
  • ns

    10.03.2017 13:47
    Ovog coveka sam licno video kako ga deru novosadski kockari na kartama.Pare koje je gubio naravno nisu bile njegove.
  • Duboko grlo

    10.03.2017 13:43
    Koliko je meni poznato ovaj lik je jedan od tipičnih mutnih "biznismena" koji su potekli sa prostora bivše YU a iza kojih sve ove godine stoji neprikosnovena SLUŽBA. Po gradu se priča da je prvi novac zaradio prodajom ikona pokradenim iz srpskih crkava u hrvatskoj. On ima veze sa VETERNIČKIM KLANOM i jedan je od onih koji svoj sumnjivo stečeni kapital stalno pokušava (i uspeva) da pretoči u politički uticaj a da zatim taj politički uticaj koristi za umnožavanje kapitala. Beskrupulozno koristi razna izbeglička udruženja i stranke za svoje političke ambicije već godinama. Ovo hapšenje jako smrdi na predizbornu igru (daj bože da nisam u pravu). Odjeknuće ono dosta u Novom Sadu, ali kao i mnoga druga, vodiće se se dok ne zastari jer ovde je pravilo da SLUŽBA uvek štiti svoje ljude. Ipak, ovo će mu svakako naneti štete i to je dobro ali nije dobro to što je ceo slučaj verovatno pokrenut jer je zasmetao nekim krimosima trenutno mnogo uticajnijim do njega a vrlo sličnih ciljeva i ambicija.
  • Pametnom

    10.03.2017 13:26
    Dosta
    "Kad smo kolima stigli do adrese na koju nas je uputila, prvo smo se zgranuli kada smo ugledali zamak."
    http://www.pulsonline.rs/na-gajbi-kod/jovana-svonja-nisam-pokusala-da-se-ubijem/8jyr9ej
  • Milan

    10.03.2017 13:22
    Kadrovi
    Covek sa ovakvom biografijom postavljen za Direktora Fonda za pruzanje pomoci izbeglicama.A sigurno je da su oni koji su ga tu doveli znali o njemu puno vise od ovog sto je objavljeno.
    Ali one koji kupuju diplome ,plagiraju doktorate ,grade divlje.....ocito ne zanimaju strucni i posteni kadrovi .Oni se osecaju sigurno samo ako su okruzeni sebi slicnim.
  • Neka

    10.03.2017 13:20
    @ Zdravko Veselinov
    Evo ja ne razumjem šta ste htjeli reći.
    Problem je u prezimenima?!
    Što implicira može se krasti ,ali sa drugim prezimenima?
    Pojasnite nama ostalima koji misle da lopovi i kriminalci treba da odgovaraju ma ko da su.
  • Veteran

    10.03.2017 13:20
    Ајмо мало истине...Он никад није био преставник крајишника,јер за њега не гласа ни његова родбина.Није био у рату,јер је у Нови Сад дошао пар година прије почетка рата....Наравно,као свакој битанги,није му пало на памет да оде доље и брани своју кућу.Да ова држава ради свој посао,одавно је он требао бити иза браве.То што вара фирме по Србији,и бившој Југи,то ради цјела његова родбина.Тако да вас молим да га не повезивате са поштеним људима из Крајине...Ми смо се борили са усташама,а он и љегови сад иду доље и друже се са оним који су нас убијали,пију вино и једу јањетину.Већина тих људи би требала државна безбедност контролисати,јер ту има свашта...
  • Logan

    10.03.2017 13:03
    ova svonje,sve u traktor i nazad na brdo ih vratiti
  • Vojvođanin

    10.03.2017 13:02
    Autonomija
    Borci za autonomiju Vojvodine obozavali su njegovo lik i delo godinama.Obozavali su dela i onih koji su unistili Razvojnu banku Vojvodine i sve druge višemilionske pljačke.Hteli su slobodnu Vojvodinu,slobodnu od postenih ljudi i njihovog novca.Sloboodnu od pravde i zakona.Ali nije lako pokoriti Srpsku Vojvodinu.
  • Dodjoska

    10.03.2017 12:54
    Ovakva vucibatina i slični nas užasno sramote i stvaraju predrasude o ljudima koji su došli 90ih i pošteno rade i bore se za svoje mesto pod suncem. Sramota, trebao je odavno biti iza rešetaka. Nadam se da ovo samo nije predizborna farsa.
  • Mikelanđelko

    10.03.2017 12:49
    Neka se pripremi Bokan...
  • Vojvosadjan

    10.03.2017 12:46
    E ovo se zovu reference sine moj, i da ucis od najboljih! Brano je pravi borac za srpsko pitanje, od fonda do pepeljare u vugla.
  • El Rio

    10.03.2017 12:42
    lopov
    radio sam dzabe za ovog tipa i to za neku bedu i to mi nisu dali

    radi se o srebroljupcu i prevarantu i predsedniku fantomske SDS koja nema veze sa onom preko Drine


    on ima pare jer otima od drugih,nikad mu necu zaboraviti mizeriju od novca koju mi nije dao
  • NS49

    10.03.2017 12:31
    Sa ovim tipom sam imao problema tek što je došao u Novi Sad a on je dobro znako kako smo mi Novosađani kulturni pa je tako i nastupao ovde. Nadam se da ga neče odmah pustiti kao mnoge.
    Inače pokušao je da se uvuče SNS ali izgleda da ga oni neće a još videti.
  • transam

    10.03.2017 12:29
    kako tako
    A u ponedeljak ce ga pustiti zbog nedostatka dokaza. Ma sva ta silna hapsenja od prekjuce i pre 3 nedelje su farsa i mamac za idioteske zitelje srbistana. I prosli put su ih uhapsili oko 40 njih a 20 su pustili odma posle 2-3 dana. prvo treba uhapsiti i hospitalizovati avava pa mozemo dalje da pricamo. Aktuelna vlast je suspendovala sve organe vlasti pocevsi od ustavnog suda (koji jos uvek ne resava tuzbu sindikata penzionera za kradju dela penzija) pa do predsednice parlamenta MG koja je prihvatila naredjenje da skupstina radi do zavrsetka izbora. A buduci predesdnik jos uvek nije dao makar simbolicnu ostavku na mesto premijera. Kada se izbori zavrse imacemo jednog ...(ne znam kako da ga krstim/opisem) za predesednika, premijera i predsenika stranke od koje mi je muka, a verujem da je i drugima tako, samo sto se svi boje ili traze neke kalkulacije. Zivela slobodna Vojvodina i mi sa njom.
  • Zdravko Veselinov

    10.03.2017 12:26
    Pravda
    Švonja,Šaponja, Puhalo,Mucibaba,Ćorluk,Guzina i Lešina... sve Vojvodjanska prezimena...
  • Panonska Sirena

    10.03.2017 12:19
    Ccc...
    Lik sa vrlo impresivnim i transparentnim CV-jem, koji mu, ipak, za sve ove godine, nije nikakva smetnja da bude na rukovodećim radnim mestima. Neko ga je ipak tu postavljao, zar ne? Naravno, kao podobnog. Na stotine hiljada njih, koji su bez posla, i koji ga nikada neće dobiti, su nepodobni.
  • Milan

    10.03.2017 12:12
    Pa sta mislis cime se taj bavio za vreme rata? Takvima je najbolje u ratu? Svercom ili cime vec zaradio pare. Pare donio ovamo. Usao u domace krugove , platio ih, oni mu obezbedili pozicije. Stekao zastitu. I onda je mogao da radi sta mu volja.
  • zoran ns

    10.03.2017 12:11
    vojvodina
    švonja i šaponja
  • Comi

    10.03.2017 12:07
    Koja smejurija od drzave ovaj 2013 hapsen zbog kupovine glasova , onaj Kurina javno to potvrdi na tv i nikom nista ni Krkanu ni njemu, ovaj 20 godina presvlaci firme po Srbiji i tek sada se setili da ga apse , usput se covek i kandidovao za gradonacelnika , konta sto su oni manji krimosi od mene ajd i ja da pokusam , e tu se jedino slazem sa ovim doticnim, ajd sad da vidimo za kolko ce da izadje , cenim mesec plafon, potom zastarenje i jovo nanovo dok bude ovaca bice i dzempera
  • Šaraf

    10.03.2017 12:02
    Jedan, takoreći, veoma koristan čovek. Može se upotrebiti u svim pojavnim oblicima i svim aktuelnim, naročito pozicioniranim partijskim strukturama (bez njih ni ne funkcioniše!), kao dinamički višeharmonijski prigušivač (ili kompenzator) stranačkih manipulacija u ograničenom, uglavnom skučenom predizbornom periodu.
  • Milr

    10.03.2017 12:00
    Ovaj se toliko prekrao,da I visedecenijska robija ne bi bila dovoljna,nece se taj nimalo potresti,obraz djon....on,bokan I ostali balvani
  • msp

    10.03.2017 11:53
    opet lopovi
    I opet lpovi i smo lopovi,kako se to radi ajd mi objasni neko volela bi i ja malko da budem lopov.Pa njima niko ništa nemože.
    Mene bi odmah strpali ni sama nesmem da kažem gde.To izgleda treba imati debelu vezu i debelu zaleđinu.
  • ns

    10.03.2017 11:53
    Jos jedna klasicna bitanga koja se nazalost 90tih dokotrljala u NS!
  • Goran NS

    10.03.2017 11:49
    hm .. jel imaju skoro neki izbori?
    :)
  • Gari2

    10.03.2017 11:46
    Svi godinama znaju da je prevarant i lopovi nikom ništa, a sada pred izbore , kao hapse,rade nešto,udaraju reket, a posle ih puštaju i obeštete...
  • ???

    10.03.2017 11:42
    Pitanje
    Ljudi, neuk sam, uputite me. Da li se zaista fakultet završava kako bi ste bili kvalitetniji lopov i mogli veće sume da ukradete?
  • Gari

    10.03.2017 11:35
    mulj
    Samo nek mi neko objasni kako je moguće da ovaj lik pobegne od rata i dođe u NS i onda ovde postane vlasnik na desetine stanova???

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna